miercuri, 24 septembrie 2014

Sunetul.....sau gustul?

Descoperiți relativ de curând, OREO sunt pe lista mea de lucruri favorite.


Eu sunt fetița din reclamă care explică, oricui vrea să asculte, cât de bună este prăjitura sandwich. 

Tu nu trebuie să faci „mmmm”, însă eu nu mă pot abține. 

Încă de la apariția lor pe piața americană, în 1912, Oreo se află printre produsele cele mai vândute peste ocean. Nu știu pe cine să dau vina. Pe campaniile lor, pline de imaginație sau pe gustul inconfundabil, însă, alături de Adidas, Kodak și Master Card, OREO este un cuvânt care a intrat în vocabularul popular american. 

Dacă ar fi să mă iau după lansarea celui de al doilea sortiment de biscuiți, cel cu ciocolată, cred că desertul a intrat și în lista de cumpărături a românilor. Cunoscând reticența poporului meu  - sunt curioasă cât le va lua să accepte și un alt fel de Oreo. Ca orice fan, am încercat și cealaltă versiune, însă nefiind un mare fan al ciocolatei - rămân în gașca celor care îl preferă pe cel clasic.

Motivul pentru care scriu azi, din nou despre Oreo este lansarea unui nou spot, de data aceasta din Argentina, care lasă la o parte gustul, de care vorbeam în prima parte a postării și te invită să asculți biscuitele.

Sunetul Oreo este realizat de agenția DödaVänster, care au mai creat și pentru 7Up, TANG și HALLS.


Acum, că l-am revăzut, mi s-a făcut poftă de o porție de lapte împrietenit cu niște biscuiți ciocolatii cu umplutură pufoasă! Te las și mă duc să consum! :)








Niciun comentariu: