vineri, 5 septembrie 2014

Smart pentru oraș

Dacă mai era o urmă cât de mică de îndoială cu privire la mașina mea preferată, ei bine, prin acest post voi înlătura orice dubiu. Prima mea mașină, proprietate personală, a fost un Smart. A doua mea mașină, proprietate personală, este un Smart. Următoarea mea mașină, proprietate personală, va fi cu siguranță un Smart. De ce? Aici motivul este simplu, se potrivește perfect personalității mele. La asta se adaugă chestiile clasice: manevrabilitate, siguranță, plafonul panoramic (adică de sticlă/plexiglas pentru necunoscători), libertate, durabilitate și...am menționat plafonul? :)



Echipa de comunicare din spatele Smart este la fel ca mașina - jucăușă, out of the box și inovatoare, iar pentru a vă demonstra asta vin cu cea mai recentă reclamă a lor: Semaforul dansator :) Voi ați mai traversa pe roșu?


Niciun comentariu: